Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Ne İş Yapar?
Müşterilerden gelen öneri ve şikâyetleri iyi bir dinleyici olarak dinleyen Çağrı merkezi Müşteri Temsilcisi nin görev ve sorumlulukları şöyledir:
- Telefon ile müşterilerden gelen çağrıları yanıtlamak,
- Çalışma öncesi ofiste hazırlık yapmak,
- Telefon ile giden çağrı araması gerçekleştirmek,
- Müşterileri ilgili farklı departmanlara yönlendirmek,
- Müşteri sorunlarını dinleyerek onlara doğru ve pratik çözümler sunmak,
- Müşteri önerilerini dinleyerek yöneticilere öneriler hakkında bilgi vermek,
- Konuşmaların kayıt altında tutulduğundan emin olarak görüşmeleri gerçekleştirmek,
- Rapor hazırlayıp yönetime raporu sunmak,
- Takım hedeflerinin gerçekleştirilmesinde aktif rol oynamak,
- E-posta, faks ve anlık mesaj gibi telefon dışı gelen çağrıları cevaplamak,
- Çağrı merkezi içerisinde MS Office gibi bilgisayar programlarını kullanmak,
- Mesleki gelişim ve eğitim faaliyetlerini yürütmek.
görevlerini yerine getirir.
Çağrı merkezi müşteri temsilcisi nin mesleki yeterlilik belgesi almaları gerekmektedir.
Avrupa Birliği Çağrı merkezi müşteri temsilcisi ve Çağrı Merkezi Takım lideri mesleklerinde sınav ücretleri desteği vermektedir.
Adaylar, belge almak istedikleri ulusal yeterliliklerde yetkilendirilmiş belgelendirme kuruluşlarını MYK internet sitesindeki yetkilendirilmiş belgelendirme kuruluşları arama modülünden sorgulama yaparak öğrenir.
Çözüm Belgelendirme kuruluşumuz MYK tarafından yetkilendirilmiş bir kuruluş olup mesleki yeterlilik belgesi süreçleri hakkında bilgi almak için iletişim adresimizden bize ulaşabilirsiniz.